fredag 14 januari 2011

Jag är en vampyr, jag suger och spyr

Hallå där ute!
Sitter på bussen påväg hem från das school. Härligt med HELG, o FRRDAG framför allt! Ikväll blir det förhoppningsvis en sväng till skidbacken för att träffa lite fina människor och framför allt åka och känna vinden i håret, frihet och power! Mums älskar't! Idag får jag se om jag hinner med en look of the day men troligen kommer jag nog inte hinna det men där emot kan det mycket säkert bli en uppdatering ifrån skidbacken til then, love ya!

2 kommentarer:

  1. DIE SCHULE ELIN LÄR DIG DET!!!!

    föresten du har ju hjälm på dig när du åker i backen ;) // malin din vän

    SvaraRadera
  2. HAHA, jag kommer aldrig lära mig det hur mycket du än tjatar! ;D

    Men duvet jag har ju så långt hår så mitt sticker ut, daah! ;)

    SvaraRadera