fredag 11 februari 2011

BLOGLOVIN'

 
Jo men tjena va! Haft en bra dag? Det har jag för äntligen har jag fått mitt efterlängtade sportlov<3 har även gjort dessa ikoner som ni ser på bilden. Det är som ni förstår lite egna bloglovin' ikoner som jag slängt ihop men jag kan inte redigt bestämma vilken jag ska använda?? Därför ber jag nu om hjälp! vilken tycker ni?? och det är bäst för er att ni säger vad ni tycker nu för annars blir det pinsamt, typ som när en icke känd bloggare ska ha frågestund och så får den kanske 0-1 frågor.... DET är pinsamt och typ lite samma grej;) Tack mina fina Fellows, FREDAREN SÄGER HEJHO

TRANSLATE
Has made these icons as you see in the picture. It's like you see some of my own bloglovin' icons that I threw up but I can not decide what I should use? So I ask now for help! what do you think?

4 kommentarer:

  1. 2:an tycker jag om för att bilden är så himmla fin;) sen tilltalar 1:an och 6:an mig med:) hehe pusspuss<3
    /julia

    SvaraRadera