måndag 21 februari 2011

Crap..+Kärleken till Nitar





Lite bilder som symboliserar min kärlek till nitar. Det finns typ inget tuffare, och bättre sätt att göra något snyggt med kläder än att sätta dit lite nitar här och var. AS snyggt! Bild nr 1&2 inspirerar mig extra mycket för jag är såååå sugen på att sätta as många nitar på min gamla skinnjacka till våren, någon vänlig själ där ute som vet vart man kan köpa nitar i lösvikt?? lave a comment down beloW! och nej jag har ingen aning
om ifall jag stavade åtminstone ett ord rätt där men det kan ju vara lite charmigt kanske??

Hade ju absolut inte tänkt ett sånt här tråkigt inlägg idag igen. Tog faktiskt jätte bra bilder innan när jag kom hem från skolan men jag tyckas ju självklart radera vart ända en klumpig som jag är! och ja när jag insåg detta rasade hela min värld samman. typ...Men men eftersom mitt syfte med denna blogg inte är att sitta och skriva ner klago ord utan att faktiskt leverera något så ska jag försköka igen på nytt imorgon, är detta ok? Gutt! Nu ska jag dra ut till mina fina kamelar ute i stallet, Puss heejs!

2 kommentarer:

  1. Hej :) du är sjukt grym! påtal om nitar kan du skaffa nitar i lösvikt på typ shock.se
    eller bluefox.se :)

    SvaraRadera
  2. Åhh, Tack så jätte mycket! vad glad jag blir:))

    SvaraRadera