måndag 28 mars 2011

Fin fint!

Tja guy's! Lite tillskott i garderoben som jag har lust att visa er små söta läsare. Dock inte världens bästa kvalite och storlek på bilden men jag hoppas ni ser vad det är. Om ni inte skulle göra det är det bara lämna en liten kommentar och säga till om det är något ni vill se i bättre upplösning. Nog om det. Den första bilden till vänster visar mitt försök till rymdnaglar. Var någon som tyckte jag skulle visa hur dom blev och självklart kan jag göra det. De två undre bilderna visar lördagens shopping i Jönköping. Båda godingarna är från Bikbok och jag är helt kär i den blåa korta transparenta blusen. De nedersta bilderna visar lite fina saker jag köpte på Håkan konserten som jag och min vän jullan var och kollade på i fredags. (HUR GRYM SOM HELST) Tisha och tygkasse med världens sötaste/finaste håkan, nä det låter inte alls fel!
 Nu ska jag dra mig till kojs, HAUDI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar