tisdag 1 mars 2011

Gud vad jag är din

Kvällens tidsfördriv består utav; uppsattsskrivning, Den HÄR låten spelas om och om igen på spotify, jag försöker mig på nagel konst och jag hoppas resultatet blir lika frech som på bilderna. På sidan av detta finns även x antal engelska glosor som jag kanske skulle börja studera nu, men naglarna går i första hand enigt mig! Varför jag inte har något eget bildmatrial i detta inlägg beror på att jag har så sjukt mycket att stå i (som ni kanske förstår) nu innan min kommande ÅRE resa! åhh, ska verkligen bli super med lite ledigt och bara hänga i min andra hemstad. Ber tusen gånger om ursäkt för att bloggen hamnar lite i andrahand men hey?? jag kommer ju inte vara helt bort, kommer komma massa fina bilder och videos på vår resa och sen ska jag faktiskt ge mig 
på en look of the day imorgon med, bara inte mamma ser mig så ska nog allt gå finne mang, ehe.. men nu ska jag fortsätta med mitt studerande och jag hoppas på en inte allt för lång natt, ha det fint
   SIMMA  LUNGT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar