lördag 19 mars 2011

Just nu/2 favoriter




 Hey Baribie ! Hey Ken! whanna go for a ride? Shure Ken! Jump in then! Typ ett litet sätt att säga hej på. 

Blev ett litet inlägg om aa det som rubriken säger, vad jag gör just nu och två ny favoriter. Jag och min fina mamma var en snabb sväng i vetlanda idag och där stötte jag på de fräsiga Balenciaga look-a-like brillorna. Eller aa jag visste inte att Balenciaga gjort ett par identiska idag när jag köpte dom men nu när jag ligger här och bläddrar igenom Elin Klings nya gryma modemagasin STYLEBY så ser jag att dom sitter på en pangbrud i päls och jämte står det Balenciaga  2 655 kr. Mina fick jag för samma pris bara att det var 97.5% billigare, hur fett?? Stormtrivs iallafall i dom och jag tar knappt av mig dom. På tal om STYLEBY så är jag så sjukt imponerad, Elin bara fortsätter att leverera gång på gång! Först var hon den första svensken att samarbeta och göra en kollektion med H&M, och nu har hon startat och driver en alldeles egen tidning! Aa, jag kan ju inte mer än säga att avguda bruden! Och juste höll nästan på att glömma den röda Knokk läckerbiten som jag investerade när jag var i Åre. Helt kär i den och jag må säga att denna klocka är det snyggaste sättet man kan piffa upp en outfit med, bortsett från en hatt förstås (som många vet är jag helt galen i hattar och har hur många som helst). Nu ska jag mumsa i mig min lakrits plopp HEJ HÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar