tisdag 22 mars 2011

Moonchild

Yoo brooo! What's up?? Själv har jag haft en riktigt körig dag. Det börjar med att jag försover mig men SOPERWOMAN måste vart i min kropp idag för jag hann med bussen iallafall, jag var färdig på ynka 3 minuter. (Och nu kanske ni tänker såhär, HUR I HELA VÄRLDEN HANN HON ÄTA FRUKOST??! Jo, saken med mig är att jag aldrig äter frukost mer än på helger ibland. Det är inte för att jag inte hinner eller jo det är oftast den anledningen men saken är den att jag aldrig är hungrig på morgonen. Japp, så ligger det till *intressant*+ att parentesen blev lite lång kände jag) Sen åkte jag iallafall iväg till skolan hade ett Franska prov sedan var det dags för dans, drog sedan hem för att rida min heest en runda som förövrigt var väldigt NICE med tanke på vårvädret. Senare på kvällen var det dags för fotbollsträning. Ja jag säger då det! I'm a busy woman. NU; SOVA SÖTT !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar