söndag 3 april 2011

Åre 2011 part three.





 Hej gott folk! Gjorde iordning det sista Åre inlägget nu ikväll men jag får inte upp alla bilder men några blev det iallafall! Jag får ta och göra ett nytt försök med de andra bilderna senare i veckan, haha jag vet jag är jätte tjatig med dessa (jobbiga för några av er, UNDERBARA för mig) bilder men jag lovar efter jag fått upp de sista bilderna är det endo finito! Har heller inte redigerat några utav bilderna men dom ser helt ok ut med ljuset iallafall så det får duga. Vad har jag gjort idag då? Jo, på förmiddagen fick vi besök av några som jag inte har en blekaste aning om vem det var men en charmig liten fyraårig pojk hade dom med sig iallafall. Sedan Begav jag mig till guds hus för att lyssna till kloka ord. NU; Family!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar