måndag 4 april 2011

Big hole in hes world



GAAAH!! jag dör så snyggt! jag vill bara ta rivjärnet och riva upp alla mina kläder och få alla dessa snygga hål! Dock skulle det bli lite awkward silence när jag upptäcker att jag inte har kvar ett enda plagg som är helt och måste gå och köpa 1000 nya kläder då det blev lite kallt, typ.. Men det är iallafall sjukt snyggt, jag menar kolla bara första bilden, *dregel* NU; ska försöka ge mig på en liten look of the day i det uber fina vårvädret och sedan blir det att ta hand om heestarna ute i stallet. Dom kanske vill vara med på lite bilder? hmm jaa, definitivt ingen dum idé! STAY IN ALIVE..... DUDES!

4 kommentarer:

  1. Svar till M; åhh, tack så mycket! och tack detsamma!:))

    SvaraRadera
  2. Svar till e.;Ja men visst är det!! härlig inspo blogg ni har förresten!:))

    SvaraRadera