tisdag 19 april 2011

Chill i Dill

Dizen dobre!
Har äntligen anlänt till Sverige, Bellesnäs, UNDERBART! Just i detta nu kl 23:28 tisdag den 19 april sitter jag och mina två allt för oslagbart sköna storebröder utanför ett tält sisådär 50 m från vårt hus och grillar kycklinggryta. SWEEEDISCH STYLE! Det är STJÄRNKLART på himlavalvet och månljuset speglas i lilla sjön bellen som skvalpar sådär sommrigt.. Vi är nära vår årstid! Imorgonbitti bär det av ut på det blå för lite fiskning, FINT!

Polen då?? Ojojojoj, investerat ett sånt där minne för livet känner jag! Några nyckel ord är; Baaaalooonaa!!!, LODY, hemkom ballong, sköna bussresor, intressant, meditation, sagoland, jag i egen hög person har slängt mig i havet för första badet iår aa det va typ en tusendel utav denna fina resa, NU; äta kyckling gryta med sköna snubbar(y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar