måndag 11 april 2011

Ville bara säga Hej/Hallå/Tja/Godag/Tjenamittbena/Tjosan/hejkon bejcon/Halleu/YO/SALUT!/Bonjour/Allo/Hej! Blev lite sisådär med bloggningen idag och igår men som tur är har jag en riktigt bra förklaring till detta! Håll i er nu, här kommer förklaringen..(trummvirvel).. ååh, mitt internet har tagit sitt pick och pack och flyttat ifrån min dator, thats it! Förhoppningsvis är det bara en liten semester tripp det stuckigt på. Jag kan ju liksom inte påstå att dessa häftiga inlägg som jag mailar in från iphonen är så särskilt intressanta, MEN det är ju alltid något, inte sant?? Hoppas detta ska lösa sig så fort som möjligt okok? Braa! Annars då?? Prima skinka liksom ! Praktiserar nu i en vecka och efter det (på fredag) drar jag till Polen med ett super fräsigt konfa-gäng! Kommer bli så F1!! Efter det väntar ett sjukt värt påsklov med roliga festligheter! NU;ladda inför morgondagen med lite sömn..

TJA!

1 kommentar: