söndag 15 maj 2011

ElJullo



Hejsan allihopa, ElJullo var namnet! Eller ja, enligt Elin är det mitt nya smeknamn för tillfället, lite lagom coolt sådär;) Nej men sähär är läget nu då att Elin är i turkiet just nu (och lär njuta för fullt av solen! någon som är avis här!!) Iallafall jag, Julia har lovat att gästblogga lite här medans tösen befinner sig på semester, jag känner att detta kan bli rätt spännande, med min kärlek till datorer och allt;) nej men det ska nog bli kanon bra! Fast om jag ska vara ärlig så känner jag mig just nu som Bambi på hal is.. Iallafall så lär jg höra av mig någon mer gång denna vecka så tills dess, Ha Det Gött!:)

En liten bild på mig och bästis från vår resa till Åre tidigare detta år:) den är..ja..fin tror jag? nej vad är det jag säger klart den är fin, underbar är den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar