söndag 22 maj 2011

På swedish maark

Hejsan svajsan gott folk! Har nu landat och kommit till ro efter en galet bra semestervecka i Alanya Turkiet! Kommer betydligt mer bilder senare när jag fått in de rackarna på datorn men så länge får ni nöja er med dessa inte allt för dåliga (men ändå dåliga) bilder som jag knäppt på iphonen via Instagam (stavas det så? Full koll..) hoppas eran vecka har vart lika bra och underbar som min! Nu denna vecka ska jag koncentrera/prestera mig till Max för om jag inte minns fel sätts de där dumma betygen snart och jag har lite att lämna in men det är inte långt kvar nu!!:D snart är vi där då vi inte ens vet va skola är och vi bara ligger och lapar sol och badar tills vi ser ut som russin. Åhhh... HÄÄÄRLIGT!! och ajuste jag tar ju den där konfirmationen nu i helgen som kommer, FIINT! NU; SKOLAN, YEAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar