måndag 27 juni 2011

Whant to go to the seaside






 Världens finaste kväll med ElJullo! Tog båten och körde bort till storö för att kasta lite med spöna. Tre gäddnapp utav jullan, dock fick vi endast upp en i båten, menmen alltid något! Verkligen jättefin kväll, vindstilla, solnedgång, och skratt, FINT! var ju lite synd dock att jag startade med att halka när jag skulle i båten och föll rakt ner i sjön, hahaha! både jullans och min mobil i fickorna och helt dyngsur, också FINT! hahaha...


Annars?? Vi öppnade kiosken idag. Så har jobbat hela dagen, puh.. men fy tusan vad jag saknat vår lilla kiosk! Kolla in vår blogg förresten! solkiosken.blogspot.com;) ska uppdatera med lite bilder ifrån dagen hade jag tänk! men det är om en stund för NU; hänga upp två hängmattor som jullan och jag ska sova i inatt, måste bara hitta ngra bra träd... SOMMAR <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar