söndag 17 juli 2011

Gonna ride my bike until I get old

En bildbomb bestående utav cirka en fjärdedel vad jag gjort today. Drog till la work på förmiddagen. Efter någon timma beslöt jullan och jag att vi skulle stänga för dagen. Då drog vi på en ytterst spontan tripp till en sjö lite drygt en mil från min hydda i skogen. Ni förstår, julia och jag är helt cykel tokiga! Vi cyklar överallt! Vi har typ upptäckt hela eksjö kommun med våra cyklar, FINT tycker jag. Idag var målet sjön och sen vet vi att det ligger en loppis i trakterna runt där. Vintage tokiga som vi är åker vi ju såklart dit! Hittade tre riktigt bra fynd som jag LOVAR att visa er här i blöggen imorgon! STAY IN ALIVE säger jag bara..

De andra tredjedelarna av dagen kommer inom kort tid visa sig här oxå, iallafall den BRAIGA (jag lovar, det finns ett ord som heter så) kvällen jag hade med tha bruds denna dag, SJÖ BILDER up comign.

SWIM ON YOUR OWN RISK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar