fredag 29 juli 2011

På nån spårvagn någonstans

 Mer från min och mammas road trip. Fast vår hemresa. Efter våra galna natt i Lysekil var det upp tidigt och fram med reload vattnet. Gjorde en frulle paus i mitt älskade GBG på sisådär en timma. Färskpressad juice och en beagel satt riktigt fint i kistan må jag säga. Och när man ändå är i denna stad kan ju mamma och jag inte låta bli att göra några vändor in på TOPSHOP, Zara och BEYOND RETRO. Fyndade dessa Blåa shorts inne på Zara, 39;- spänn INTE ILLA! (klockan?? En gammal som slitits med åren, två sprickor i.. tyvärr! men ack så snygg! en testbild är det i och jag har ingen aning om vart den är köpt. Älskar det lite maskulina stuket) Gjorde även ett besök inne på SHOCK för att köpa mina efterlängtade pyramid nitar. 100 stycken ska nu pillas dit på diverse klädesplagg, THUMBS UP(y)

1 kommentar: