onsdag 31 augusti 2011

Tar dagen som den kommer..




Pic's från dagens bestyr

TJAAA KÅMPISAR! Kör ett litet tufft mobilinlägg då jag nu befinner mig hos min allt för fina Jullan! Blev en jätte spontan tripp till henne idag efter skolan. Efter många bussturer fram och tillbaka nådde jag min slutstation Eksjö. Fixade en inflyttnings present och hittade brudens lägenhet i en trappuppgång, BRA JOBBAT!  Julia stod för go middag och nu har hon dragit på handbolls träning medan jag ligger helt själv i lägenheten o chillar. Hittade lite tidningar som jag kan roa mig med(y har även vart och handlat en B&J som vi ska festa upp ikväll tillsammans med lite Glee! bestämde oss även för att jag stannar här inatt så imorgon är det upp tidigt tidigt som gäller för att ta sig direkt till skolan.  HEELT UTMÄRKT ONSDAG OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar