söndag 18 september 2011

Here we gooo..


Hej kåmpisar! (gömmer mig bakom händerna och klämmer ut ett ursäkta för dålig uppdatering :$) har haft en toppen helg i göteborg med mor & bror. Shopping, En magisk Håkan spelning, goda räkmakor, en natt på gothia hotell då vi insåg att vi skulle drabbas utav ett års förkylning om vi tältade och Lisebergsbesök har hunnits med. vad mer kan man begära liksom?? Slänger upp lite bilder här såklart, men inte ikväll. Nu kör vi ny vecka och nya äventyr! Imorgon är det dansmusikal träning i staden som står på schemat, kommer bli toppen! sen på tisdag kör vi fotbollsträning och lika så på torsdag. Onsdag är det också dans som gäller men med ett gäng brudar och jag känner på mig att det kommer bli galet bra! Fram mot helgen sen kör vi troligtvis metro och så hoppas jag på en träff med mitt <3 NU; lite myspys fika med familjen H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar