måndag 23 januari 2012

Just dreaming, a lot...

 
 Grejen är att allt blir så extremt stilrent med ljus. STORA fönster är nyckeln till freshnez. Sen bara för att göra det sådär EXTREMT nice kan man ju bo granne med det stora blå, bara ett litet plus sådär. Favoriten här måste vara "pappers rummet" KREATIVITET! 


DAGENS HÖJDPUNKT; Startade dagen med att hitta mina apple hörlurar som vart borta i tre veckor. Självklart låg dom hur öppet som helst och jag fattar inte varför jag inte hittat dom innan. Nu kanske ni tänker OK det är ett par hörlurar men alla dom som åker buss till skolan förstår vad jag menar. Man kommer in i bussen efter en stressig springtur för att inte behöva ta risken att missa den, har man tur har man bara halkat två gånger. Man intar sin vanliga plats och plockar fram sin iphone och dess hörlurar. För in det magiska små snäckorna i öronen och trycker play. Allt försvinner. Alla ljud runt omkring som innehåller allt från skrikande 9-åringar till dansbands CD.n busschaffisen spelar och tror alla uppskattar. Man hamnar i sin egna värld som är isolerad från omvärlden och intar RELAX på riktigt. Denna sensation är den som gör att jag TILLSLUT går upp på morgonen. Hoppas ni fått en klar bild hur mycket mina hörlurar betyder för mig. NU; Göra något riktigt coolt. OAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar