tisdag 17 januari 2012

Du och jag, lovade oss själva att aldrig dö. Du och jag skulle inte smälta i aprilsolens Tö. Du och jag var vi, så mycket starkare och trevligare än ni.





 Hörde lite maskulint stuk idag med Farfars hatt, Brors Jeansshorta, Halsband med kors som jag fått i Konfirmationspresent, Skinnbyxor från TOPSHOP oxford street och ett par rå coola burton strumper.

Ser lite besvärad ut på de två sista... Kan bero på att jag fick en ny vän idag. UNEspricka heter han. Valde att bosätta sig på min bästa vän (4S.n haha, FOREVER ALONE kan inte få mer än en Iphone som vän, nej skämt åsido) Så nu sitter han där på skärmen. Som tur är han lika liten som mig så jag tycker om han, vi ska nog komma överens. YES, på tal om Iphone. Är ni ute efter mer vardagsbilder, inspiration och aa som en liten extra blogg är jag en flitig instagramare FÖLJ MIG om ni känner för det. feliow va namnet. NU; busa med mitt charmtroll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar