fredag 13 april 2012

HELG#HELG#HELG#HELG

 9 saker jag tycker om:
Långa Vattenfall
Min Iphone
Ägg, stekt ägg
Snickers, eller egentligen allt som innehåller jordnötter
Italiensk mat, eller egentligen allt som är MAT
ICA
Tumblr
Förändringar
Foton
Dansa in nya dagar
8 saker jag ser fram emot:
Popadelica festivalen i Husqvarna den 5 maj tillsamans med Jullan
Första Fotbollsmatchen för mig denna säsong som är imorgon
Söndag; min och mammas shoppingdag
Sluta nian, elevmiddag och klassresan till Gotland
Teater resa till Linköping tillsammans med min fina nia om två veckor
Valborg då mitt favorit crew drar till Metro för att dansa natten lång till toner av Norlie & KKV
Åka till mys mormor i maj och krama lite extra på henne 
Första doppet i Bellen

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa jorden runt med min bästa vän Julia
Säsonga hemma i Åre
Köpa mig en Kanin
Bli stenrik
Flytta till Paris
Lära mig att flyga
Gifta mig lycklig för resten av livet
  
6 snyggaste skivomslagen :
1.Home-Edward Sharpe & Magnetic Zeros
2.Ett kolikbarns bekännelser-Håkan Hellström
3.Vi vet inte vart vi ska, men vi ska komma dit-Snook
4.Let us stay young-Urban Cone
5.Sunrise Confessions-Caotico
6.The Bike Song-Mark Ronson


5 ytor värda att besöka i vårt avlånga land Sverige:
Längst upp i Höjdskräcken inne på Lisebergs Nöjesfält i goa Göteborg
Åre skutan
Solkiosken
liljekonvalj skogen i Bellsenäs
Sky Baren längst upp i Gothia tower Heaven 23 närmare bestämt

4 bästa låtarna av Håkan Hellström:
Hurricane Gilbert
Ramlar
Vaggvisa för flyktbenägna
Shelly

3 ord som beskriver mig:
Fashionista
Glad överdriven och Galen
Kort

2 saker som är typsikt mig:
Alltid sen till allt haha<3
Hatt på huvudet

1 bra inspo tumblr:
Hayky.tumblr.com

4 kommentarer:

  1. har du tumblr? isånnafall skulle jag kunnna följa dig :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. TJA! nej, jag har inte det hinner ju knappt med den här bloggen;) där emot har jag en instagram du kan följa om du har lust! keepitclassy___ (tre understreck) där postar jag allt inom kategorin fashion inspiration, en mini och mer mobil tumblr kan man väll säga att det är! kram

      Radera
  2. intressant inlägg!;)
    haha vad besviken du bleev nu va när det bara var lilla jag som kommenterade;D
    Nej men det var ett mkt bra inlägg ville bara förmedla det, puss från J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du tycker det!:)) haha, julia jag blir extra glad när du kommenterar, detta inlägg handlade ju desutom lite om dig polarn! puss

      Radera