söndag 1 april 2012

TIPS!TIPS!TIPS!

Det här är sååå typiskt ELIN! Allt som
man kan ha på sig och det finns en detalj i ryggen faller jag pladask för! Djupa ringningar, nitar, virkade tyger, finurliga hål ja, ALLT som gör ryggen på ett plagg lite extra outstanding gillar jag! Jag ÄLSKAR att göra om mina kläder och sätta min personliga prägel på det. Ett gammalt plagg kan bli som nytt och det bästa tycker jag är att man är helt ensam om designen.

Ett stort fashionTIPS! Gör Något i ryggen på enkla toppar. Låt kreativiteten sprudla! Kedjor, cd-skivor, mormors virkade dukar, geometriska former, finurliga skärningar, folie, paljetter, spegelglas, flätningar, texter YOU NAME IT!

3 kommentarer:

  1. vart hittar du all din insperation?
    jättebra blogg, btw :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad jag blir att du tycker det!:)) Oftast från olika slags tumblr's, bloggar och modemagasin. Gillar jag något sparar jag det genast till en inspirations mapp på iphonen och där kollar jag in när jag har idétorka stressiga skolmorgonar. Jag inspireras även mycket av folk jag ser när jag är inne i stan, ser jag någon med snygg stil tvekar jag inte att fråga om ett snapshot! Själv blir jag superglad när någon frågar detsamma så hoppas de tycker likadant! kram

      Radera
    2. Och juste! Vill du ha mer inspiration och äger ett instagram konto kan du följa mitt inspo acount där jag postar allt inom fashion! @keepitclassy___ (tre bottenstreck)

      Radera