torsdag 10 maj 2012

Hej, jag är en livsnjutare som hela tiden är up to something..

Några snapshots från dagarna som gått. I lördags drog min Fisk Julia och jag till Huskvarna och dansade in första festivalen för iår, POPadelica närmare bestämt! Björnstammen, SMK, DJ carli, Kepten Röd, The good natured och Urban Cone är exempel på band vi och min blåa hatt släppte loss till under natten. F1 lyckat och ett minne i bagagen! Dagen därpå följdes av godisfrulle i sängen hos Jullan och sedan häng med min Jesper, vilket resulterade till ännu ett bad avklarat i Bellen. Temavecka i skolan har vi dessutom. Entreprenörskap är temat och jag har en riktigt go vecka måste jag säga! Mys i vårt fik och INGA lektioner. DAGENS; Satte mig på ett fik med en kaffe och började läsa en bok för ovanlighetens skull, eller jag har väll läst denna boks början x antal gånger men lägger sedan alltid min flitighet åt sidan och upptäcker till min förargelse att jag glömt bort vad den handlar om när jag tar tag i saken igen. Det återstå att se hur det går denna gång. IMORGON; dansrep inför festen på Fredag i Olsbergs Arena och sedan agerar jag sovgäst hos Jesper, SOUNDS GOOD TO ME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar