söndag 30 januari 2011

F.A.B

Upp ifrån och ner: Läder väska med kedja detaljer-Scorett, Clean oversize ticha-Modekungen, Acne atacoma wannabe's-Modekungen, skor som får en att längta till våren-Modekungen, Vår allas älskade "emil keps"-Monki

Åhh, har klickat runt lite på diverse sidor och funnit fina skatter. Väskan, VÄSKKAN, VÄSKAN!!!! Åhh, jag dör! jag lovar att ni kommer få se den hänga på min axel inom en snar framtid känns det som. Känner att jag vill ha något att byta med när jag inte känner för min älskade Alexander Wang. Tichan vad kan jag säga om den, f1 nice att ha till ett par svarta jeans och bara softa runt i. Och skorna!!! åhh, har ju så länge suktat efter Acne's svarta atacoma (vem har inte!??) (och vem skulle inte vilja ha den fina metall detaljen på ett par kilklackar??) eftersom mina älskade gamla kilklackar har sett sina bästa år (sulan är typ helt väck, färgen helt avskavd och de ser ganska chaby ut) så är jag nästan säker på att ni kommer få se dessa på fosingarna inom en snar framtid också. De andra två skorna är ju bara för underbara! Och jag som är sån hatt missbrukare måste skaffa mig en keps iår och där med basta!!

SOLONG COWBOYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar