lördag 29 januari 2011

*host host* hårboll..



Ända senan urminnes tider har jag vart den lilla flickan med det stora, långa tjocka håret. Får alltid frågor som är allt ditt hår, har du någonsin klippt dig, hur länge har du haft så långt hår och är det inte jobbigt? Och jag har alltid svarat likadant, Allt är mitt alldeles egna som jag klipper sisodär tre-två gånger varje år. Jag har alltid haft långt hår så länge jag kan minnas, har hört från mamma att när jag var liten var jag skinn head på hela huvudet och jätte långt hår på sidorna, hahha fiiiint! Och sen kommer jag ihåg att jag klippte bort min lugg helt (fanns inget kvar i pannan så jag var skinn head där med) och sen va det typ tjena snedbena hela lågstadiet för att mamma tyckte jag skulle dölja mina frisör skills under denna snedbena. Klokt! Min lugg växte tillslut ut och detta ledde till tjena mittbena. Ännu klokare! Och nej, Jag har alltid älskat mitt hår så äckligt mycket!! Utan det skulle jag liksom inte vara Elin Hermansson, Herman, jag Tror tillochmed jag skulle ha ett annat namn om jag inte hade håret.. skulle kännas fel att heta Elin om jag klippte av det. hmm.. Men visst det finns både för och nackdelar, Balsam tar slut direkt, det blir jätte stora snöbollar i det om man har det i en häst svans och är ute i snön, det är jätte tungt när det är blött, och tar tio timmar att föna det MEN det gör inget för det är det värt! Jag menar jag kan göra så otroligt mycket med mitt hår. Alla håruppsättningar i världen, Jag kan använda det som skägg, (asfränt!) Göra den största och finaste headbangen på alla dans partaj, och göra coolaste svish bilderna med kameran. Så nä inte för en miljon klipper jag av mig det i denna stund! Jag ska iallafall ha kvar det ända tills jag blir pank för att jag bara får köpa en massa balsam hela tiden, och ingen mat. hahah, tänk så blir det så! Nä dessa miljarder 65 cm långa hårstrån får följa med ett bra tag till! Och ja jag tycker det va ett jätte intressant inlägg om mitt hår !;)

Kila stadigt Folk's, nu ska jag gå upp till min bror och spela TV-spel, tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar