måndag 7 februari 2011

Kärleken till paint!

Kommer ni ihåg när man var liten och man gick endast in på dator för att sitta och måla i paint?? Sån är jag fortfarande haha! Och jag menar det! Eller nä okej jag sitter aldrig och precis målar, men jag gör jämt olika collage och redigerar bilder där. Har aldrig använt något annat program för att göra om bilder i faktiskt mer än om man behöver typ göra en bild ljusare eller lägga på någon effekt. Det är typ hur enkelt som helst, går snabbt och det blir topp resultat, hahha okej ni tänker paint?? det suger elin!! Men utforskar man lite så är det himmelriket! japp det var kort om min kärlek till paint! Här är lite som jag åstadkommit i paint. Någon riktigt bra och någon enkelt och snyggt!

Enjoy!
Detta är framsidan till tidningen vi gjort i skolan, och självklart är den gjort i paint! även så allt annat som jag visat som handlat om tidningen.
Det här är egentligen 2 st olika bilder men med paint ser det ut som att vi sitter precis jämte varandra, fränt!

Japp till och med Headern är gjord i paint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar